Re: Autoresponder

Autor: Filip 'Filaj' Piechota (filaj_at_lonet.gdynia.pl)
Data: Sat 11 Dec 1999 - 10:50:44 MET

Robert Redziak <rekin_at_flateric.lodz.tpnet.pl> wrote in message

> Co też można obejść, pod warunkiem że administrator przekompilował
> procmaila z MAILSPOOLHOME.
>
> A samego procmaila można wtedy używać wpisując do pliku .qmail

> Pozdrawiam.

Dzieki za odzew, ale troche juz nie wiem co zrobic.
W zwiazku z tym prosze bardzo zeby mi jakos trywialnie wytlumaczyl co
zrobic. WIem ze na hoscie jest qmail, ale co w zwiazku z tym mam zrobic?
Poza tym to prawde chcialbym jeszcze wiedziec jak uruchomic vacation.
Niestety jak wydaje komende vacation to nie sie nie dzieje.
Pomozcie!!!