Re: Jescze o HiSie

Autor: Szarpi (szarpi_at_plsocseks.org)
Data: Fri 10 Dec 1999 - 15:51:24 MET

Mistrz/yni Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> w artykule news:
1D6F19D77C7_at_inf.wsp.krakow.pl napisał/a...

> Aaaa... zapewne chodzilo ci o _Bielsk_ Podlaski (a nie o _Bielsko_-Biala,
jak
> w pierwszej chwili mi sie niemal automatycznie skojarzylo)?
> Hm... to faktycznie nie masz zbyt wielkiego wyboru... :-( w strefie
> numeracyjnej 0-83 (to chyba ta strefa?) oprocz TPSA masz jedynie Topnet w
> Bialej Podlaskiej: http://www.podlasie.topnet.pl/. Ewentualnie sprawdz u
> nich...

Bielsk Podlaski to strefa numeracyjna 0-85. Biala Podlaska ZTCW ma inny nr
kierunkowy. Mieszkam co prawda na wsi, paredziesiat km od miasta
wojewodzkiego ale nie slyszalem, by w moim regionie ktokolwiek oferowal
nielimitowany dostep do Internetu przez dial-up. Moj provider, Zeto,
powiedzial w osobie Speca Od Dostepu Do Sieci: numer 0-800 nam sie nie
oplaca.
Szarpi