Re: PTK - Internet

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sat 11 Dec 1999 - 16:22:25 MET

Dnia 10 Dec 99 o godz. 22:03, Krzysztof Krzyżaniak napisal(a):

> W Poznaniu? ;-) W Poznaniu funkcjonuje od listopada Koma. ZTCW to dla
> posiadacza gniazdka kablówki instalacja jest dokonywana praktycznie od ręki.
Wiem. W Lodzi dziala tez Retsat1, jest cos w Walbrzychu, dziala chyba jeszcze
TNS w Lesznie (ZTCW byla to pierwsza instalacja internetu przez kablowke w
Polsce), no i AsterCity. Razem piec kablowek na cala Polske, usluga dostepna
dla bardzo niewielkiego procenta ogolu abonentow kablowek.
A reszta nie chce sie ruszyc z powodow, o ktorych juz byla mowa... :-(
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl