Re: Odp: Czy u Was tez nie ma wyjscia za granice (POLPAK)? godz20:00

Autor: futszak (futszak_at_WYTNIJTO.dione.ids.pl)
Data: Thu 09 Dec 1999 - 23:14:53 MET

Poprzez zaszumione i nie spelniajace zadnych norm lacza Narodowego
Operatora czyli Telekomunikacji Polskiej S.A. z predkoscia 4800bps
przeszlo to co Andrzej Karpinski <karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl>, w dniu
Thu, 9 Dec 1999 16:48:01 +0100 napisal:

>upor? nie jestem nadal wcale przekonany. nie powiesz mi, ze stanowi
>problem zabranie syglanu z "wezla TPSA" dalej.

to jest teoria, a tpsa moze powiedziec "nie ma technicznych
mozliwosci" i mozesz ich w d..e pocalowac.

futszak

--
WWW + e-mail + PERL + PHP  -  320zl/rok  - http://rubikon.pl