Re: Odp: Czy u Was tez nie ma wyjscia za granice (POLPAK)? godz20:00

Autor: Mag2 (magdwa_at_ssk.pl)
Data: Thu 09 Dec 1999 - 15:56:09 MET

> skoro juz masz kabel, to znaczy ze Ci sie cos zeznania nie zgadzaja. z
> jednej strony piszesz, ze nie ma miedzi, a z drugiej mowisz, ze po pol
> roku sie znalazly. wiec teraz jak juz masz miedz to sobie mozesz
> wykombinowac sam gdzie sie tym podepniesz - co za roznica czy do wezla
> polpaku, czy do pozmanu czy do ipartners? przeciez to Ty wybierasz. jak
> dla mnie wytlumaczenie wyboru polpaku nie trzyma sie kupy ;)

zdaje sie ze kolega zapomina o prawach fizyki i ekonomii

1. miedz moze byc w konkretnej relacji a w innej juz nie - wszak krosuja
    to nie tylko przez jedna centrale
2. odleglosc od wezla - im dalej tym mniejsze prawdopodobienstwo,
    ze modemy pociagna
3. dzierzawka jest zestawiana punkt w punkt a wiec o ile tpsa moze
    miec interes w gimnastykowaniu sie gdy klient chce kupic port
    frame-relayowy o tyle ta sama zabawa przestaje byc oplacalna
    w przypadku czystej dzierzawki po 14 zl za km...

mam nadzieje, ze jest to jasne!?

Mag2