Re: Mam HiS'a

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Wed 08 Dec 1999 - 15:52:17 MET

Easy_R wrote:

> Dlaczego wiec nie laczysz sie przez HISa tylko przez dialup 0202122 ?

Dlaczego sadzisz, ze TPSA umie ustawic swoj DNS w logiczny sposob?
Nazwy w stylu ppp[numer].[miasto].tpnet.pl maja u nich takze routery.
Czemu wiec nie HIS. A Hr Leon laczy sie zawsze z tego samego numeru IP,
niestety.

> Moze ty kupiles sobie zwykly modem a nie HISa ? :) hehehe

Co na to mozna odpowiedziec? Chyba tylko: hihihi.

JP.

--
Jacek Piskozub
	mailto:piskozub_at_iopan.gda.pl