Re: KOMTEL 99

Autor: futszak (futszak_at_WYTNIJTO.dione.ids.pl)
Data: Tue 07 Dec 1999 - 21:52:16 MET

rPoprzez zaszumione i nie spelniajace zadnych norm lacza Narodowego
Operatora czyli Telekomunikacji Polskiej S.A. z predkoscia 4800bps
przeszlo to co Michal 'CeFeK' Nazarewicz-Cegla
<Michal.Cegla_at_SPAMFILTER.Capital.COM.PL>, w dniu Tue, 07 Dec 1999
17:40:05 +0100 napisal:

>o futszak, byłeś i się nie przywitałeś.

a dzwonilem ale poczta, a wiesz jaki ja mam do niej stosunek...

futszak
gdyby PKP dzalala jak tpsa to pociagi "z braku mozliwosci
technicznych" jezdzilyby 40km/h, a placiloby sie za czas jazdy...

--
WWW + e-mail + PERL + PHP  -  320zl/rok  - http://rubikon.pl