Re: lacza Polski ze swiatem

Autor: Darek Wichniewicz (darekw_at_ipartners.pl)
Data: Tue 07 Dec 1999 - 08:56:22 MET

Marcin Jagodzinski wrote:

> A tak... podobno... dwa dni, tak?

Nieco dluzej - za pierwszym razem okolo dwoch miesiecy, pozniej musielismy
zamknac lacze ze wzgledow technicznych (3500 "padow" w ciagu tygodnia), jak i
formalnych.

Drugie lacze pracowalo w roku 1998, tym razem jakies trzy miesiace, ale znow, ze
wzgledow technicznych musielismy je zamknac (zlom, ktory nam zainstalowano
wymagal reczego resetu po zawieszeniu sie transmisji, a ta wieszala sie co
kilkadziesiat godzin).

Lacze kablowe dziala od marca 1999 i sprawuje sie doskonale.

Pozdrowienia
Darek

---