Re: Odp: moja przepowiednia

Autor: Guru (beta_at_numen.pl)
Data: Tue 07 Dec 1999 - 01:04:38 MET

A kiedy nastał Mon, 06 Dec 1999 17:01:10 GMT, "Jan Pjanek"
<pjanek_at_kki.net.pl> napisał(a):

cut
>"Eter" już teraz jest zapchany. Na pewno np. przejście całokowicie na
>systemy cyfrowe (radio, TV, inne) zwolni wiele zakresów, ale nie przesadzaj
>z radiowym dostępem dla każdego.
cut

Gdzie ten eter jest zapchany, ja się pytam? W jakich pasmach? Z jakim
typem modulacji? Dlaczego Spread Spectrum wprowadzano u nas przez 5
lat po wprowadzeniu tej technologii na zachodzie? Czy wiesz, że w
Polsce jest wolnych ponad 150 kanałów telewizyjnych, a KRRiT twierdzi,
że nie ma żadnego? Czy wiesz, że pasmo 106 - 108 MHz trzymano puste
dla DABu od 1994 do 1999 i w końcu zrezygnowano z jego wykorzystania
dla DAB zwalniając to pasmo dla analogowego FMu?

Motto: "Co ty ku.... wiesz o eterze!"

--
TB guru_at_radio.fm