Re: postingi nie na temat

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Mon 06 Dec 1999 - 23:49:55 MET

Jan Rychter wrote:
>Jakoś tak się zrobiło, że grupa pl.internet.polip stała się forum
>wymiany przemyśleń na tematy TPSA, telefonów ogólnie, Microsoft Windows,
>polonii, rynku i paru innych niespecjalnie z internetem związanych
>rzeczy.

akurat "dostęp do Internetu przez TPSA" według mnie z internetem związany
jest, tak samo, jak związana była choćby dyskusja tego idioty od pornografii
dziecęcej ;-) pamiętam, że kiedyś nie było tu takich dyskusji w ogóle
i pojawiały się tylko krótkie wątki "techniczne", nie wiem co jest lepsze,
stan obecny jest chyba zgodny z opisem grupy...