Re: Znowu odcieci od swiata?

Autor: Przemyslaw Popielarski (premax_at_hot.pl)
Data: Mon 06 Dec 1999 - 13:54:44 MET

Szymon Grabowski <szymon_at_profitstudio.it.pl> napisal:
> Mnie tez, i z tego wlasnie powodu mam konto ISDN u firmy, ktorej zalezy
> na klientach i ktora ma wlasne lacza miedzynarodowe.

Nie widzialem firmy bardziej olewajacej klienta niz IP. Czas odpowiedzi na
e-mail u tych patalachow siega czasami dwoch miesiecy, a czasami to w ogole
tylko telefonicznie mozna sie porozumiec. W zeszlym tygodniu pochrzanili cos u
siebie w konfiguracji - prawdopodobnie zmienili serwer na ktorym trzymaja nasza
poczte, a stary wylaczyli - i efekt byl taki ze do czasu rozpropagowania sie
zmian w DNS nie bylismy w stanie otrzymac zadnej poczty (550 relaying denied).
Reakcja IP na nasza skarge byla tym razem szybka, tyle, ze probowano mi wmowic,
iz sobie zle poustawialem program pocztowy. Dopiero telefoniczne wyjasnienie
bezmozgiemu pracownikowi IP - ktoremu nie chcialo sie nawet przeczytac
komunikatu i opisu bledu, ktory mu przedtem przeslalem emailem - zaowocowalo
poprawieniem bledu.

Wyprowadzamy sie od nich do CETI, jak tylko dostaniemy lacze stale.

--
./ premax
./ premax_at_hot.pl, premax_at_abe.com.pl