Siec TPSA

Autor: Marek Naskrent (marekn_at_hoth.amu.edu.pl)
Data: Tue 07 Dec 1999 - 18:11:54 MET

Witam Wszystkich!
Czy ktos potrafi odpowiedziec na nastepujace pytania?
Aktualne lacza TPNET za granice:
2 Mbps do MCI w USA
16 Mbps do Teleglobe w Kanadzie
Interesuje mnie, na ile kanalow podzielone sa te lacza. Ile w tym
przeznaczone jest na przychodzace i wychodzace polaczenia. Czy to sa
lacza satelitarne czy kablowe (podwodne). Z ktorego wezla sieci TPNET
wychodza te lacza? Moze z Centrum Satelitarnego w Psarach?
Czy ktos ma aktualna mapke sieci TPNET? Ja dysponuje taka z konca 1997
roku. Tylko takich danych doszukalem sie na stronach TPSA.
Interesuje mnie rowniez lokalizacja wezlow i polaczenia z innymi
sieciami szkieletowymi w Polsce oraz przepustowosc tych laczy.

Pozdrawiam
Marek