Re: pl.soc.seks - zarty czy sabotaz

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 07 Dec 1999 - 12:34:13 MET

> naglowkami. Jesli administratorzy sie tym zajma, to osoby te po prostu
> znikna nie tylko z pl.soc.seks, ale W OGOLE z polskiego
> usenetu (trafia do /etc/host.deny). Pozostanie im zatem albo IRC albo
> ICQ,
> choc jest to malo prawdopodobne biorac pod uwage polskie prawo dotyczace
> zasad korzystania z internetu, a w szczegolnosci z grup dyskusyjnych.

Hm...? Ciekawe jakie autor tego postu ma na mysli "prawo dotyczace
korzystania z internetu, a w szczegolnosci z grup dyskusyjnych"???
Takie prawo nie istnieje, a jezeli autor tego postu twierdzi inaczej, to
niech mi wskaze odpowiedni dziennik ustaw... ;->

> Sprobowac jednak warto. To na razie tyle. Jesli nikt sie tym nie
> zajmie i admini to oleja, to ja sie tym zajme osobiscie, choc wtedy
> oczywiscie sam moge
> stracic dostep do i-netu (do grup), ale spam zostanie wyeliminowany, a
[...]
> pofatyguje sie i wybiore sie na moja uczelnie poswiecajac moj cenny czas
> na
> automatyzacje procesu 24 godzinnego spamowania grupy 1
> kilobajtowymi postami o tresci:
[...]
> Wszystko zalatwi specjalnie skonfigurowany na ta okazje cron
> (crontab); to taki moj maly SpamBot skonfigurowany oczywiscie "na
> potrzeby
> grupy" - ze sie tak wyraze ;) - przez znajomego admina. Co bedzie robil
> ow
> bot? Ano wysylal posty
> na okraglo 24 godziny na dobe o powyzszej tresci, co mysle w sposob dosc
> efektywny
> zniecheci osoby spamujace grupe (nawet te z laczem dzierzawionym).

Jezeli taki bot zostanie uruchomiony, to podejrzewam, ze host, na ktorym
taki bot bedzie dzialal, dosyc szybko straci routing do reszty sieci, a autor
tego pomyslu zostanie tym samym odciety nie tylko od grup, ale od sieci w
ogole. Mam wrazenie, ze sie nie myle? ;-)

> itd, to jednak dzieki zrodlowkom bombmail.c i nuke.c, ktora ostatnio
> udalo
> mi sie
> zdobyc,
> bedzie skutecznie zapychal skrzynki i nukowal wszystkich, ktorych sobie
> "zapamieta" i
[...]
> spamerzy
> z laczem dzierzawionym: tych bowiem bot bedzie traktowal port-scanem,
> pozniej port-fuckiem
> (brrrr...) napisanym SPECJALNIE na ta okazje (operacja tez zostanie
> zapetlona, a wiec to "bilet w jedna strone"). No coz... ktos tu pisal
> niedawno i
> nasmiewal sie ze mnie, ze ja niby zartuje, groze i w ogole. A przeciez
> ja
> nie grozilem, ja tylko ostrzegalem i probowalem dojsc do jakiegos
> kompromisu. Nie udalo sie? Trudno. Nie moja wina. Chcialem dobrze.

Nie wiem, co chciales, ale to co teraz chcesz, jest po prostu debilne.

[...]
> [...]
> Wami na serio w kooperacji z wieloma osobami (moimi znajomymi z Polski i
> zza
> granicy), nie przebierajac w
> srodkach, a i zapewne przyspieszy to odpalenie bota w jego pelnej wersji
> nie
> tylko z mojej inicjatywy, ale i na kilku innych serwerach takze; no
> coz,
> skutki moich
> poczynan i poczynan moich kolegow i przyjaciol moga byc i beda dla
> potencjalnych bomberow - delikatnie mowiac -
> oplakane. Zmobilizowalem bowiem juz ok. 20 osob do walki z Wami -

Radze, lepiej nie probuj wcielac swoich chorych pomyslow w zycie. Pierwszym
i bodaj jedynym ich skutkiem bedzie bowiem to, ze dobierze ci sie do d...
provider, przez ktorego lacza bedziesz sie bawil w takie rzeczy i skutecznie
odetnie cie od sieci. Jezeli bedziesz sie natomiast bawil w takie rzeczy na
serwerze uczelnianym, to najprawdopodobniej wiecej twoja noga na tej uczelni
nie postanie. A jezeli _naprawde_ zaczniesz "nie przebierac w srodkach" (tzn.
poza mailbombingiem zrobisz komus cos zlego _fizycznie_), to od tego jest
policja i prokurator. Mozesz za realizacje tego, co tu piszesz, miec kupe
nieprzyjemnosci, wiec lepiej zastanow sie jeszcze ze trzy razy zanim
cokolwiek zrobisz.

Ps. List ten wysylam na grupy pl.soc.seks i pl.internet.polip, a takze
bezposrednio do Foundera (chociaz podejrzewam, ze ten post to moze byc fake.
Ale jezeli nie jest to wstydz sie Founder! Od tej chwili straciles w moich
oczach jakikolwiek szacunek!!!)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl