Odp: Książka telefoniczna w internecie

Autor: xmat (xmat_at_here.i.am)
Data: Thu 02 Dec 1999 - 23:19:04 MET

Użytkownik Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:826nrv$ckp$1_at_h1.uw.edu.pl...
> www.ptk.pl czyli Polskie Książki Telefoniczne udostępniają
> informacje o polskich firmach. Nazwa/Numer telefonu/Adres.
> Czy istnieje podobna publikacja w internecie dotyczącza
> prywatnych mieszkań a może też i telefonów komórkowych?
> Jeśli nie w internecie, to czy można gdzieś kupić przynajmniej
> taką książkę telefoniczną na CD-ROM? (gdzie i ile kosztuje?)

Nie ma, poniewaz w Polsce idiotycznie jest egzekwowana ustawa o ochronie
danych osobowych! nawet spisy lokatorow z klatek schodowych znikaja.
Ksiazka telefoniczna dla Poznania na ten rok nie wyszla... nie wiem czy to
efekt ustawy czy moze dlatego ze Netia podlacza szybciej nowych abonentow
niz telekundel i w momencie wydanie juz by byla nieaktualna (w zeszlorocznej
byly numery Netii, ale wtedy Netia
byla dostepna tylko w jednym miescie na terenie bylego Poznanaskiego, w
Swarzedzu)
Kiedys nawet w internecie byla ksiazka Poznania ale oczywiscie po wejsciu
ustawy ja usuneli...
A takie USA maja w internecie takze whitepages i mozna znalezc abonenta w
kazdym stanie i chyba w kazdej sieci...szkoda tylko ze nie ma wyszukiwania
wg numeru .

xmat