Re: Mam HiS'a

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 03 Dec 1999 - 21:40:31 MET

Dnia 3 Dec 99 o godz. 20:16, Pawel Wiecek napisal(a):

> No to ja jeszcze mam pytanie -- czy to cudo techniki jest takie dziwne, ze az
> wlasnych driverow potrzebuje? NAWET do win****?

Nie dziw sie.
Wsrod producentow sprzetu jest mania dodawania driverow pod windows do
wszystkiego.
Jak kupowalem sobie modem (zwykly, ZEWNETRZNY!) to tez byla do niego
dolaczona plytka CD-ROM z softem, m.in. z driverami pod Windows.
Oczywiscie modem chodzi mi bezproblemowo pod zwyklym DOS-em bez zadnych
driverow. :-)
Jestem prawie pewien ze HiS tez by poszedl...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl