Re: kwestia formalna.

Autor: Przemyslaw Popielarski (premax_at_hot.pl)
Data: Thu 02 Dec 1999 - 00:13:09 MET

Andrzej Bort <bort_at_ipartners.pl> napisal:
> To teraz mi powiedz, jaki przedrostek weźmiesz przy programach
> dzielących przez (uwaga!) 1024000 (a widziałem takie programy) :->

Ale ja nie widzialem, wiec jak zobacze, to sie zastanowie :-)

A tak na serio, to mysle, ze takie dziwologi jak wyzej - czyli K*k to sa raczej
wyjatki i nie ma co specjalnie wymyslac nowych literek - albo przystosowac
starych - do ich okreslania. Rownie dobrze moge napisac program mierzacy
przepustowosc lacza w jednostkach np. 625-cio bajtowych.

--
./ premax
./ premax_at_hot.pl, premax_at_abe.com.pl