Re: Nastepne bzdury dyletantow z Rzeczypospolitej

Autor: Marek Moskal (moskit_at_irc.p-l)
Data: Wed 01 Dec 1999 - 11:56:30 MET

Jacek Popławski napisal(a) dnia [30 Nov 1999]:

>problem w tym, że jest coraz mniej ludzi skłonnych do zatrudnienia
>studenta informatyki który nie miał kontaktu z Internetem

To prawda... kiedys była to sprawa umiejętności programowania i barierą
wejścia było posiadanie komputera i kompilatora. w tej chwili przeniosło
się na dostęp do Internetu, a raczej opłaty za to. Ciekawe co będzie
następne :-?
<teoria>
Co do uczelni....hmmm, dopóki nie będzie taniego powszechnego dostępu
uczelnie _powinny_ zapewniać dostęp do komputerów i Internetu swoim
studentom - dlatego że uczelnia powinna przygotować studenta do bycia
atrakcyjnym na rynku pracy.
</teoria>
Z powodów finansowych niestety nie jest to w pełni realizowalne.

Studiowałem na uczelni bez żadnego dostępu, na uczelni połaczonej z resztą
świata modemem 9600 i na takiej która zapewniała w praktyce nieograniczony
i szybki dostęp do wszystkiego - przyznaję że jako studentowi właśnie ten
dostęp pozwolił mi na znaczne rozwinięcie umiejętności.

[...]
>tego argumentu sam często używałem w dyskusjach :-)

:)

--
					(moskit_at_irc.pl)