HIS i monopol

Autor: Artur Sokolowski (artur_at_jasien.net)
Data: Wed 01 Dec 1999 - 00:36:35 MET

> Dlaczego smutna ? Do tego jest m.in Siec.
> To, ze ty korzystasz tylko z uslugi e-mail to juz twoja sprawa.
> Ja tam sciagam filmy, gigabajty mp3 itd. :-))))

A w skrocie dlatego, ze tacy jak Ty chca sobie za friko transmitowac
gigabajty syfu za darmo a za sprzet niech lepiej placa inni. Jak ci inni
chca, odzyskac swoja kase i nie daj Boze zarobic na tym to tacy jak Ty
podnasza larum ze im sie placic kaze!
Dlatego wlasnie!
Dlatego tez mam nadzieje, ze lacze za ktore place 1200netto nie bedzie
traktowane na rowni z tymi po 160PLN... mam prawo miec takie
oczekiwania?

--
---I-Z-B-A----L-O-R-D-O-W---P-S-S---
       sir Artur -  4016350