Re: Mam HiS'a

Autor: Hr Leon (HrLeon_at_Hr.Leon.prv.pl)
Data: Tue 30 Nov 1999 - 08:55:12 MET

>> Posłuchaj "anonimie"
>
>Posluchaj anonimie Hr. Leon

Ja podałem adres swojej WWW gdzie jest o mnie i mojej rodzinie
a to nie jest chyba anonimowość

>Aha, i TPSA do HISa daje IP z ppp w adresie ????
>Jesli tak to jest to kompletna bzdura.

Bzdura czy nie TAK JEST

>Nie mam zamiaru nic odwolywac. Masz adres ppp78.nowysacz.tpnet.pl a wiec
>adres dialupowy.
>Po co HISowi ppp ?

Podałem Ci telefony zadzwoń to się dowiesz

Szkoda ci kilkadzesiąt groszy podaj adres to Ci wyśle
Wpadłeś w " kanał " i nie wiesz jak z tego wyleść ???

>Easy_R

_
  P o z d r a w i a m
                 Hr Leon
    HrLeon_at_Hr.Leon.prv.pl
Home Site www.Hr.Leon.prv.pl

PS - Przepraszam wszystkich grupowiczów
           ale nie lubię być posądzany o czyny niepopełnione

 Z mojej strony tu już EOT