Re: TP SA i kolejna podwyzka

Autor: Kuba Kryczynski (webmaster_at_rmb.pl)
Data: Tue 30 Nov 1999 - 08:42:42 MET

Bart Ogryczak napisał(a) w wiadomości: ...
>Dnia Sun, 28 Nov 1999 20:37:46 +0100, Michal 'CeFeK' Nazarewicz-Cegla
zeznaje:

> Dlaczego? Może wreszcei Netia się jakoś rozwinie.
>Albo kablówki. Na razie, nikomu poza TPSA się nie chce.

A chce sie, tylko jak jest monopol (de facto) na lacza komutowane, a kabelki
w ziemi tez w 99,99% naleza do TPSA, to co mozna zrobic?

Ostatnio przy okazji otwrtych przetargow na koncesje miedzymiastowe
przeczytalem, ze polozenie szkieletu miedzymiastowych lacz to wydatek ok.
200.000.000 dolarow przez dwa lata.
Kogo na to stac? Krajowych providerow ????

Zdrowka zycze

KK