Re: HIS i monopol

Autor: Cezar Cichocki (cezar_at_cs.net.pl)
Data: Sun 28 Nov 1999 - 16:07:13 MET

VTAM!

Bronek Kozicki <bronek_at_wpi.com.pl> wrote:

> a skad to wiesz ?

Zartujesz, prawda? Naprawde sie ludzisz, ze bedzie pokrycie chocby w 30%?
Przyklad: weze na centrali Warszawa-Kolo. Do routera podpieci abonenci
jak najbardzij komercyjni, bioracy lacznie jakies 10 Mbps, zas router
brzegowy wpiety jest do sieci szkieletowej z predkoscia.... 2 Mbps! Ewentualne
proby reklamowania w CST konczyly sie prosba o przeczytanie umowy. A tam jak
byk jest napisane "TP SA. zrealizuje lacze Z MKASYMALNA DOPUSCZALNA PREDKOSCIA"
(podkreslenie moje). Znaczy to ze mozesz wykupic sobie i 10 Mbps a miec
efektywny transfer 16 kbps. I odwolac sie mozesz np przez okno :( Zacytuje moja
"ulubiona" panie z BOKu: "nie musi Pan korzystac z naszych uslug, jest wolny
rynek". Ot i tyle na temat :(

--
cezar
CC314-RIPE