Re: Nastepne bzdury dyletantow z Rzeczypospolitej

Autor: Michal 'CeFeK' Nazarewicz-Cegla (Michal.Cegla_at_SPAMFILTER.Capital.COM.PL)
Data: Sun 28 Nov 1999 - 12:35:42 MET

Pamiętam, jak (...) zapukał Easy_R <easy_at_wiaraa.pl>:

>Nie wiem czy Ericsson, ale chodzi mi o SDI. Moj kumpel w Nowym Yorku to
>ma i placi 30 USD meisiecznie abonamentu.

SDI? Mają tam "Szybki Dostęp do Internetu???" Jak oni tą nazwę
wymieniają? Poza tym, mowa była o HiS. Nie zmieniaj tematów jeśli nie
znasz argumentów za swoją wersją.

Przy okazji: oni tam mogą mieć SDI. Nazywa się to "Strategic Defense
Initiative" i służy unikaniu rakiet balistycznych przez niszczenie ich
w locie.

Mam nadzieję, że temat twoich rewelacji wyczerpałem. Jeśli nie, to
proszę spokojnie pisać -- i tak raczej tego nie przeczytam.

>Tym wlasnie jest SDI. Jesli tego nie kumasz to chyba ty jestes glupi.

Tak? Od kiedy SDI, czyli HiS jest "dostępem ryczałtowym za modem"???
Aha, ten twój kumpel ma ryczałt na modem i ty to nazywasz amerykańskim
SDI? ROTFL po stokroć.

>Owszem, nie zauwazam.

Boś pan, jak to już stwierdzono, jest głupi. Ślepy. Butny. I
zapatrzony w siebie i klientów pańskiej, pardon, golizny.

>Jesli kogos nie stac na sciagniecie poczty to po
>co wogole z tego korzysta ?

No właśnie, dobre pytanie. Nas nie stać na kopalnie. To po jaką
cholerę je mamy??

>Mnie nie stac na utrzymanie Porsche i
>dlatego jezdze tylko Honda :)

Wyjątkowo fatalna analogia.

>Ja nie mam wyboru ? heh, mozesz jasniej ? Bo cos krecisz.

Taki już się urodziłeś. Tylko o to mi chodzi.

--
Michał 'CeFeK' Nazarewicz-Cegła, WWW.CeFeK.Capital.PL
Michal.Cegla<at>CeFeK.Capital.PL, ICQ UIN: 47171266