Re: Nastepne bzdury dyletantow z Rzeczypospolitej

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 29 Nov 1999 - 13:38:36 MET

Dnia 29 Nov 99 o godz. 2:43, Easy_R napisal(a):

> Nie wiem czy Ericsson, ale chodzi mi o SDI. Moj kumpel w Nowym Yorku to
> ma i placi 30 USD meisiecznie abonamentu.
Na pewno?
A nie korzysta on przypadkiem ze zwyklego dialupu? Wielu operatorow
telefonicznych w Stanach ma rozmowy lokalne za darmo, wtedy mozesz sobie
wisiec na modemie ile chcesz...

> Tym wlasnie jest SDI. Jesli tego nie kumasz to chyba ty jestes glupi.
To ty czegos nie rozumiesz.
HiS nie jest dostepem ryczaltowym przez modem. Z chwila podlaczenia HiSa
przeciez twojego starego modemu mozesz sie w ogole pozbyc.
HiS jest linia dzierzawiona, tylko ze logicznie zmultipleksowana z telefonem
na jednym kablu.
Dostep ryczaltowy przez modem bylby, gdybys za wszystkie polaczenia (zwyklym
modemem!) z 0-202122 placil stala sume miesiecznie, niezaleznie od czasu ich
trwania.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl