Re: [off-topic] Cz.I Do Michala Jeczalika Jr. i zainteresowanych (dlugie)

Autor: Wojciech J. Skrzypinski (skrzyp_at_hot.pl)
Data: Sat 27 Nov 1999 - 15:51:39 MET

michalj_at_wsi.edu.pl (Samotnik) wrote in
<slrn83t7jp.ln.michalj_at_localhost.localdomain>:

>Bo cóż, jeśli ktoś nawet nie potrafi przeczytać i zrozumieć nazwy grupy,
>to trzeba go traktować brutalnie.

Popatrz - a mi sie wydawalo, ze pl.internet.polip to grupa traktujaca
o zagadnieniach zwiazanych z polskim Iternetem.
Do diabla - jak mialem pytanie dot. wymiany kabla w monitorze
to powinienem od razu walic tutaj, nie na pl.comp.pecet ;-)

>A co? Ktoś Ci zagroził śmiercią? :-) (disclaimer: znaczek :-) zmienił
>wymowę tego zdania...).

Sie usmialem !!! (Na marginesie: mam Ci udowodnic, ze wymowy
EWIDENTNIE zlosliwej rezczy NIE zmienisz uzywajac zadnych "znaczkow" !

Zaraz ktos sie zdenerwuje, ze to ja ciagne glupi
watek w nieskonczonosc - poprawka: to pisanie malo przemyslanych rzeczy
(jak powyzsze, na ktore wlasnie odpowiadam) jest przedluzaniem watku.

>P.S. Mojego bratanka będę bronił do usranego końca!

j.w.

NaRa,
Wojtek