[off-topic] Cz.II Do Michala Jeczalika Jr. i zainteresowanych (DLUGIE)

Autor: Wojciech J. Skrzypinski (skrzyp_at_hot.pl)
Data: Fri 26 Nov 1999 - 00:21:00 MET

(czesc druga postu)

* Swoje uwagi doprawiles znaczkami zwanymi z angielska "smileys" - ale
dodawanie 'smieszkow' na koncu ewidentnie zlosliwej wypowiedzi NIE
zmienia jej wymowy.
Nie chcialem zaczynac zadnej batalii, wiec na Twoje rozbudowane uwagi n/t
sygnaturki odpowiedzialem z przymruzeniem oka, ze dokladam sobie jedna
linijke po kazdym roku w Sieci. Ty odpowiedziales ";-)", ale chodzilo Ci
o moj staz w Necie a nie sam fakt.
* Gdybym niewielki maly staz w Sieci to popelnilbys nastepne sieciowe
faux-pas, bo poczulbym to tak jakbys sie wywyzszal nad mniej doswiadczonym
kolega. Ja zwrocilem Ci uwage na polskie znaki, ktorych nie toleruje w
prywatnej korespondencji.
* A Ty madrzysz sie :
"Hmm jeśli nie mogłeś czegoś odczytać to znaczy, że masz do d... czytnik"
"A tak Eudora ;-)".
Eudora Pro jest moim ulubionym i od 1995 roku niezawodnym mailerem
majacym wszystkie niezbedne funkcje. Nie bede jej zmienial. Co do polskich
znakow na privie - tu nie chodzi o soft, tu chodzi o ZASADE ktora ja
wyznaje (a niektorzy z nia uparcie walcza), przyzwyczajenie ktore osobom
takim jak ja weszlo w krew kilka lat temu. Poza tym 'pliterkowcy' sa wciaz
w mniejszosci...
* I jesli moge Ci jeszcze cos wytknac (Ty mozesz, a ja nie ?), to stojac
na strazy przestrzegania Netykiety SAM cytujesz calego mojego maila wraz
z kompletnymi swoimi cytatami (sci!) odpowiadajac na niego.

Nauczycielu, ucz sie sam !!!
(Jesli chcesz odpowiedziec to prosze na grupe, to samo dotyczy innych
 osob, ktore wytrwaly do konca lektury artykulu i chca sie z nami
 podzielic jakimis przemysleniami.)

Pozdrawiam wszystkich serdecznie,
Wojtek Skrzypinski