Re: Polbox

Autor: Wojciech J. Skrzypinski (skrzyp_at_hot.pl)
Data: Wed 24 Nov 1999 - 18:10:24 MET

rafamiga_at_uucp.polbox.pl (rafal wiosna) wrote in
<81gp2a$4ep$1_at_orfika.office.polbox.pl>:

> Odpowiedź: nie wiem. Inni jakoś dają sobie radę co widać w
>zmniejszającym się miejscu na dysku.

Wlasnie zajrzalem na PolBox...
PIEKNIE !!!!!!! Dwa tygodnie meki z (byc moze zle skonfigurowanym
- mowie o serwie) FTP, gigantyczny rachunek TEPSY, na ktory bede
musial sie mocno zadluzyc, JEDEN (1) dzien strony na serwerze i
znowu skasowana.
Chyba mnie juz nie stac na PolBox, taka jest smutna
prawda :-((((((( Biednemu zawsze wiatr w oczy.

Pozdrawiam,
Wojtek

 Wojciech J. Skrzypinski
 "Wonderful World of Zenit" manager