Re: !!!!! HIS w tp s.a. rusza !!!!! (?)

Autor: Mi_na (milena.la_at_usa.net)
Data: Fri 19 Nov 1999 - 21:24:10 MET

Piotr Karocki napisał(a) w wiadomości: ...
> wreszcie cos, co jest poza Warszawa>>
.... najwyższą przestępczość, najwyższe ceny w Polsce, handlarzy na
>ceny - może, choć nie aż tak bardzo odstaje od np. Krakowa
jesteście STOLYCA, i zdaje się że wasze metro będzie znowu budowała cała
Polska...

to zastanawiające - dlaczego Polacy tak lubią się licytować, który ma
gorzej.
przy okazji - to sowieckie wydanie bardzo dobrego rozwiązania
komunikacyjnego chętnie odstąpimy - jeśli ktoś by policzył, ile pieniędzy
ukradziono normalnym warszawiakom, żeby Jaruzelski mógł mieć pomnik, to nie
wiem, czy to wymuszone na innych dofinansowanie, to nie mniej niż połowa
kosztów budowy (nie mówiąc o eksploatacji). Mam na myśli, że jak płacę za
objazdy, korki, urwane zawieszenie, to to jest też koszt budowy. Ale ktoś mi
te pieniądze tak samo ukradł, jak innemu podatnikowi.

buźka