Re: Odp: !!!!! HIS w tp s.a. rusza !!!!! (?)

Autor: Artur Alinowski (alinowski_at_mail.polpager.com)
Data: Fri 19 Nov 1999 - 10:43:24 MET

Piotr Karocki wrote:

> jeśli 500 USD, a płaci się 1000 PLN, to narzut jest minus 50% :)

Bład w rozumowaniu. :-) TPSA nie _sprzedaje_ urządzenia a tylko je
_instaluje_. I pozostaje ono własnością TPSA, która przy rozwiązaniu
umowy zabiera je pod pachę i idzie sobie precz. A opłata instalacyjna
raz uiszczona przepada w czeluściach księgowości TPSA. To jest dopiero
biznes. Wystarczy dwa razy zainstalować to samo urządzonko i już mamy
zwrócone koszty zakupu. Nie wspominając już o opłatach abonamentowych.
;-)
Pozdrowienia

--

FROM: Artur Alinowski