Re: !!!!! HIS w tp s.a. rusza !!!!! (?)

Autor: Piotr Karocki (pkar_at_ieee.org)
Data: Fri 19 Nov 1999 - 09:48:01 MET

marcinj_at_webcorp.com.pl (Marcin Jagodzinski) wrote:
> Tak się nazagarniała, że na od 3 lat nie mogę mieć dzierżawki
> do domu "z
> przyczyn technicznych". Z tego co się orientuję kłopoty z
> dodzwonieniem się
> na TPSA są jedne z największych w kraju.
u mnie ostatnio (Kraków) modem zaczął regularnie stwierdzać "no dial
tone".
zakwalifikowanie dźwięku, wydobywającego się z tepsy, jako rzeczone dial
tone (pod warunkiem, że się zdąży pojawić w kilkanaście sekund po
podniesieniu 'słuchawki'), graniczy ostatnio z cudem.
choć fakt, wystarczy ten sam modem, w tym samym komputerze, przestawić
do innej centrali, aby było w porządku...