Re: Odp: !!!!! HIS w tp s.a. rusza !!!!! (?)

Autor: Andrzej Bort (bort_at_ipartners.pl)
Data: Thu 18 Nov 1999 - 18:16:04 MET

Robert Kruk <kruk_at_bm.dyr.tpsa.pl> wrote:
> Sa to ceny z VAT-em, a 999 zl. placi sie nie tylko za wypozyczenie "modemu".
> W tej kwocie kryja sie m.in.: doposazenie centrali,
> rozbudowa laczy, gwarantowana przepustowosc

Gwarantowana przepustowość DOKĄD? Na świat? To w takim razie pytanie,
jakie mi się ciśnie, jest następujące: Kiedy TPSA planuje powiększyć
pasmo do przynajmniej takiego OC-3?

> i cala masa innych rzeczy.

Można uchylić rąbka tajemnicy?

> Poza tym kazdy moze
> sam ocenic czy jest to wysoka cena czy nie. Wystarczy popatrzyc na kilka
> ostatnich rachunkow telefonicznych. Jezeli placiles pow. 200 zl za miesiac
> to juz powinienes zbierac kase na SDI, jezeli mniej to musisz sie zastanowic
> czy nie wolalbys spedzac wiecej czasu w sieci ;)

Ja bym wolał. Ale w Katowicach nie planujecie. Prędzej chyba znajdę
sobie jakieś alternatywne rozwiązanie...

--
Andrzej.Bort_at_ipartners.pl, Internet Partners Katowice  /My personal opinions/
They say someday you'll find all who love are blind  (Ferry)