Re: Odp: !!!!! HIS w tp s.a. rusza !!!!! (?)

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sat 20 Nov 1999 - 13:22:18 MET

Dnia 20 Nov 99 o godz. 9:10, Marek napisal(a):

> Co do cen: ani w GW ani wczoraj w radiu Zet nie mogłem doszukać się
> informacji czy to 160 zł to jest z VAT czy bez VAT.
Z VAT.
Juz dawno na tej liscie byl podawany link do informacji
http://www.computerworld.com.pl/wiadomosci/archiwum/1/3/1382.asp

> Druga kwestia:
> płacenie 1000 zł za instalację, w sytuacji gdy urządzenie pozostaje
> własnością tpsa to zdzierstwo.
Sadze, ze ustalono tak wysoka cene instalacji po to, zeby nie bylo zbyt wielu
uzytkownikow i zeby sie lacza POLPAKa nie zapchaly...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl