Re: !!!!! HIS w tp s.a. rusza !!!!! (?)

Autor: Krzysztof Krzyżaniak (eloy_at_pawnhearts.eu.org)
Data: Wed 17 Nov 1999 - 22:39:42 MET

Pewnego dnia, a było to Wed, 17 Nov 1999 21:24:36 GMT przyszła do mnie
wiadomość od <michalj_at_wsi.edu.pl> i powiedziała:

>Ja traciłbym bardzo dużo i z każdym miesiącem więcej. Nie wydaję na
>internet w domu więcej niż 50 zł miesięcznie a więcej nie potrzebuję, bo
>mam dostęp gdzie indziej i za darmo.

Przeciętne rachunki moich znajomych to jakieś 150-250 zł. Przy takich sumach
można już rozważać HiS-a. Podejrzewam tylko, że mało kto potrafi wysupłać
1000 jednorazowo.

        eloy

--
 * Krzysztof `eloy' Krzyżaniak * HP -> http://www.pawnhearts.eu.org/~eloy/