Re: Internet z ...

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Tue 16 Nov 1999 - 00:35:22 MET

 Tomek> Sławomir Januszkiewicz (nuter_at_crocom.com.pl) wrote on Wed, 27
 Tomek> Oct 1999 16:05:59 GMT:

 SaJ> To pomysł Angoli. Miałem gdzies cos na ten temat, jak znajdę to
 SaJ> podesle.

 Tomek> Niemożliwe. W Anglii mają 240V, więc z ich punktu widzenia
 Tomek> byłoby to rozwiązanie nader niepraktyczne.

Jak nie wiesz to nie pisz. W Anglii nie dość że to działa, ale jeszcze
szybciej niż w innych krajach Europy.

Amerykanie się nie interesują, bo u nich na 110V to już w ogóle nie
warto.

pozdrawiam,
--J.