Re: NASK - mam zly chumor :(

Autor: Cezar Cichocki (cezar_at_cs.net.pl)
Data: Mon 15 Nov 1999 - 16:38:44 MET

VTAM!

Piotr Kaczmarzyk <piotr_at_provider.pl> wrote:
[...]
> Oooooo.... skad ja to znam. Jesli zrobi sie tak, ze klient sam wysyla
> wniosek faksem, a my wysylamy formularz mailem, to niemal zawsze 'nie
> trafia' w te 7 dni - tj. zazwyczaj odstep jest wiekszy. A zeby dowiedziec
> sie, czy odstep byl wiekszy trzeba zaczekac 7 dni od wyslania formularza (bo
> tyle maja czasu na zarejestrowanie). A po tych 7 dniach jest za pozno
> na wyslanie wniosku, bo formularz sie dezaktualizuje, itd...

Dokladnie TAK!
Ustalmy dwie sprawy:

1) NIGDZIE na stronach NASK *nie jest* powiedziane jaki powinien byc
interwal czasowy pomiedzy wyslaniem wniosku a formularza[1]

2) NASK *nie jest* wlascicielem DNS, a jedynie firma ktora jest
autoryzowana do umieszczania w nim zmian/nowowsci i utrzymywanie
przechowujacego go serwera (serwerow) w ruchu, za co zreszta im placimy.
Abstrahujac od wysokosci oplat oraz ich regularnosci (nie jest to tematem
aktualnego watku) wychodze z zalozenia, ze jezeli komus za cos place, to
powinienem w ramach oplaty uzyskiwac pewne swiadczenia, a nie bawic sie we
"wstrzeliwanie sie" w terminy nie posiadajace odbicia w przepisach.

> Pozdrawiam,

> Piotr Kaczmarzyk

[1] A przynajmniej nie udalo mi sie takowego znalezc. Na wszelki jednak
wypadek zrzucile strony NASK na dysk, gdyby sie mialo okazac, ze takowy
sie znienacka pojawi :)

--
cezar
CC314-RIPE