Re: Niech będzie pochwalony Bill Gates!

Autor: Wojciech Orlinski (Igel_at_polbox.com)
Data: Fri 05 Nov 1999 - 16:49:53 MET

Jaroslaw Rafa wrote:

> To sprawa administratora tego serwera, dla kogo on chce aby strona byla
> czytelna. (a)

> Moze faktycznie uwaza, ze uzytkownicy innych programow niz MSIE
> nie powinni jej ogladac? (b)

>W koncu to JEGO serwer i on decyduje, co na nim
> bedzie i dla kogo bedzie to przeznaczone. (c)

Wybaczcie wtret wszechobecnego lamera-lurkera. Tak z czystej ciekawosci:
czy w tym przypadku rzeczywiscie administrator jest wlascicielem
serwera, czy tez serwer nalezy do jakiejs innej instytucji, np. uczelni
ktora zatrudnia administratora? W tym drugim przypadku (jak sie
domyslacie, uwazam go za bardziej prawdopodobny, chociaz nie mam tu
pewnosci - dlatego pytam) sprawa wyglada jednak nieco inaczej.

Uczelnia placi administratorowi za to, zeby przygotowal strone
internetowa dostepna dla wszystkich zainteresowanych. Tymczasem
administrator prawem kaduka (wiedzac, ze jego lamerzy-pracodawcy nie sa
w stanie efektywnie go kontrolowac) wykorzystuje swoja funkcje do
promowania pewnego programu komputerowego. Jest to dla mnie smierdzace
mniej wiecej w takim samym stopniu, jak kryptoreklama w telewizji. W
telewizji, jak wiecie, za to mozna wyleciec z roboty.

Oznaczylem wypowiedzi Jarka Rafy trzema literkami. Co do (b), ma
oczywiscie racje. Ale czy na pewno prawdziwe jest (a), a zwlaszcza (c)?

Wojciech Orlinski       'de omnibus dubitandum'
      http://www.geocities.com/CapitolHill/2594
Error 403: Acces denied. You are not authorized
to read this signature.