Re: Plik 6 MB - ratunku

Autor: Samotnik (michalj_at_wsi.edu.pl)
Data: Wed 03 Nov 1999 - 23:29:52 MET

Szymon Sokol <szymon_at_uci.agh.edu.pl> napisał(a):
>Lukasz Kozicki <adresu.szukaj.w.sigu_at_it.pl> wrote:
>
>: Można taki plik spakowac w kilku częściach, najlepiej nie większych niz po
>: 1 MB i wysłać w kawałkach. Nie wiem czy najnowszy zip umie dzielić na
>: części, ale arj umiał już 3 lata temu.
>...upewniwszy się najpierw, czy nie przepełni to mailboxa u
>odbiorcy... ;-) Zasadniczo mail nie jest przeznaczony do przesyłania
>dużych ilości danych - lepiej skorzystać np. z FTP, jeśli to możliwe.

No właśnie. A potem narzekamy na zapchanie naszych łączy ze światem. A
czego innego można oczekiwać, jeśli znajdzie się więcej ludzi chcących
przesyłać duże ilości danych mailem? Przecież SMTP nie pozwala na
kontynuowanie transmisji po jej wytimeoutowaniu...

--
| Samotnik Michał Jęczalik Sr | 0603 64-62-97 | <michalj_at_wsi.edu.pl> |
| http://www.infoglas.wizja.net/ oraz <--- michal/ |