Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Andrzej Bort (bort_at_ipartners.pl)
Data: Wed 03 Nov 1999 - 18:42:28 MET

Marcin Wieczorek <wieczor_at_polbox.com> wrote:
> OK. Czy to, że skasujesz u siebie czyjś post ma wpływ na dostępność
> tego postu na innych serwerach w hierarchii pl?

Może. Nie musi. Zależy od rodzaju skasowania. Taki np `ctlinnd cancel
<msgid>' nie skasuje postów na innych serwerach. Ale już klasycznuy
cancel z reguły kasuje wszędzie. Jednak, jak to w życiu bywa, można
takie cancele (szczególnie, jeśli są upierdliwe) olać (czyt: nie
respektować ich). Można oczywiście nie olewać. Czy takie wyjaśnienia
wystarczą?

--
Andrzej.Bort_at_ipartners.pl, Internet Partners Katowice  /My personal opinions/
"Od emacsa to mnie naprawde odrzuca. W porównaniu z tak chorym programem