Re: Prawdziwy problem :-(

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 03 Nov 1999 - 12:33:59 MET

Daniel Podlejski <underley_at_underley.eu.org> wrote:
: Marcin Wieczorek napisal(a):
: : Nie mam zaufania do ich testów. Zawsze wychodzi mi grubo ponad 200
: : punktów a wrodzona skromność nie pozwala przyjąć, że jestem geniuszem

: Ja raz dla zabawy zrobiłem sobie taki test, była na niego godzina
: czasu, w dwadzieścia minut zrobiłem to co było proste i oddałem
: test pani psycholog, która się okropnie wk*****a, ze sobie jaja
: robię, a mi po prostu nie chciał sie mysleć. Po sprawdzeniu wyszło
: mi IQ 147 ;-)
Ktoś tu chyba łze (nie, nie Daniel...) - albo są testy i testy.
Testy, którymi się bawiłem, zwykle dawały mi 150-155, co odpowiadało
1-2 błędnym odpowiedziom na 30-40. Mam wrażenie, że uzyskanie więcej
niż 170 na tych testach było zwyczajnie niemożliwe. Może mi ktoś wysłąć
taki test, który pozwala uzyskać IQ powyżej 200??

--
Szymon Sokół (SS316-RIPE, SS4004) --  Network Manager                         B
Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Cracow, Poland.         O