Re: Niech będzie pochwalony Bill Gates!

Autor: Nina Liedtke (nina_at_rotfl.eu.org)
Data: Wed 03 Nov 1999 - 11:45:14 MET

On 03 Nov 1999 11:21:10 +0100, smarkacz_at_anathema.eu.org (smarkacz) wrote
in article <c7so2nvpt5.fsf_at_home.bti.pl>:

> Tak chciał autor strony. I koniec. Możesz użyć IE albo nie
> oglądać. Konstytucja nie nakazuje.
        Hmm, cóż, oczywiście dziękuję za tę wielce światłą radę, ale obawiam
się, że nie zrozumiałeś poprzednich postów. Tę stronę widać w Lynxie, a
po chwili edycji source można ją również oglądać Netscape'm.

        PS. Mam pełną świadomość, że konstytucja nie nakazuje również
czytania ze zrozumieniem ani całego mnóstwa innych rzeczy. więc
uprzejmie dziękuję za pełną ich listę, którą zapewne zacząłeś już
przygotowywać... ;)

Nina

--