Re: Precz z CENZURŻ na polskich news!

Autor: Sławomir Białek (civic_at_patek.bildex.net.pl)
Data: Mon 01 Nov 1999 - 22:45:52 MET

On Mon, 01 Nov 1999 22:12:55 +0100,
Michal 'CeFeK' Nazarewicz-Cegla <Michal.Cegla_at_SPAMFILTER.Capital.COM.PL> wrote:
>Pamiętam, jak (...) zapukał civic_at_patek.bildex.net.pl (Sławomir
>Białek):

>Sławku, jaka jest szansa że news.tpnet.pl przestanie słać coś do
>atcomu, a tenże do nas? Zerowa. Nawet, jeśli byśmy nie akceptowali
>żadnych kontroli czy robili parę innych grzechów.

myślę, że jak sprawa byłaby na tyle poważna, żeby się nią
zająć to coś się wymyśli :)

zresztą news.tpnet.pl od dawna igra z ogniem
i już mu nie dużo brakuje... właściwie to jeszcze nie ma
żadnych restrykcji chyba tylko dlatego, że szkoda
tych setek czy tysięcy userów dla których news.tpnet.pl
jest jedynym wyjściem... ale albo news.tpnet.pl przyjmie
jakąś sensowną politykę, albo w końcu się ktoś wkurzy :(

--c