Re: Taka sobie sprawa

Autor: Robert R. Wal (rrw_at_reptile.eu.org)
Data: Fri 29 Oct 1999 - 17:39:08 MET DST

On 99.10.29 Samotnik pressed the following keys:

> Moderowanie pl.praca.oferowana potrafi być niewdzięczne. Koleś wysłał spama
> pt. "Szukam jakeś roboty" (pisownia oryginalna) i ogroooomnym cv w formacie
> Worda. Odpisałem mu, co o nim myślę i oto, co dostałem w odpowiedzi:
>
> Date: Thu, 28 Oct 1999 14:47:20 +0200
> From: XXX <xxx_at_poczta.onet.pl>
> To: michalj_at_wsi.edu.pl
> Subject: Odp:
>
> [ciach obiecanki-cacanki]
>
> I co tutaj zrobić? Chciałbym go jakoś tak kulturalnie ukrócić... A może dać
> sobie spokój i olać?

Umieścić kopię jego listu z pogróżkami w jakimś biurze adwokackim, które
wysyła takie listy po śmierci osoby obawiającej się o swoje życie do
odpowiednich władz, z adnotacją, że ma być też zapostowane wraz z
wyjasnieniem na pl.internet.polip czy inny pl.news.admin. Jak groźbę
spełni, to znajdziemy s.*syna i pomścimy Cię! ;)

Robert

PS. Daj mi chociaż na priva jego adres, pls... Będzie pierwszym człowiekiem
po L30T4rze, którego zmajlbombuję, ale tak, że do gwiazdki się nie
wygrzebie z przychodzącej co ~10 sek poczty ;)

PPS. Proponuję jednak, żeby takie rzeczy, jak tylko przychodzą, pogróżki
pod adresem moderatora itp od razu na dzień dobry, bez głębszego
zastanowienia wystawiać na jakiejś stronie WWW, czy wysyłać w zależności od
wartości rozrywkowej na pl.news.admin, lub pl.rec.humor.najlepsze, oraz
umieścić o tym informację w FAQ grupy, żeby następny się zastanowił...

--
Don't make me come down there! -- God
                             (seen on bilboard in California)