Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Krzysztof Krzyżaniak (eloy_at_pawnhearts.eu.org)
Data: Fri 29 Oct 1999 - 14:30:31 MET DST

Pewnego dnia, a było to Fri, 29 Oct 1999 13:05:32 +0200 przyszła do mnie
wiadomość od <wieczor_at_polbox.com> i powiedziała:

[..]
>Do tej pory sądziłem, że admini kierują się obiektywnymi względami
>przy administrowaniu serwerami (np. zaletami samego Unikodu). Z tego
>co widzę to muszę Wam (skoro wypowiadasz się w imieniu adminów to taka
>forma będzie chyba odpowiednia) podesłać odpowiednio umotywowaną
>Zuzankę.

Zuza się nie zajmuje pierdołami jeśli nie musi.

        eloy

--
 * Krzysztof `eloy' Krzyżaniak * HP -> http://www.pawnhearts.eu.org/~eloy/
 * <eloy_at_pawnhearts.eu.org>    * Kabaret Loza44 -> http://loza44.topnet.pl/