Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Łukasz Kowalczyk (smithy_at_promail.pl)
Data: Fri 29 Oct 1999 - 00:45:03 MET DST

[ Piotr Kucharski ]
> Owszem. Poszukaj jakichś postów wysłanych przez icm (ale nie tylko)
> z outlooka (najczęściej), gdzie jest tylko 'Re: ' -- istnieje duża
> szansa, że będzie też X-Notice: coś tam coś tam automatycznie
> zamieniono Odp: na Re:

Jak właściwie usuwane jest Odp:? Widzę trochę artykułów z `Re: Odp:' w
temacie. Dlaczego to nie jest usuwane? Nie chodzi mi o usuwanie wszystkich
Odp: z tematu, ale możnaby np. usuwac z początku tematu wszystkie znane
MS-wynalazki (Odp:, AW:, etc.), a następnie wstawiać `Re: '.

--
Łukasz Kowalczyk
lukow @ tempac.fuw.edu.pl              http://tempac.fuw.edu.pl/~lukow/