Re: Precz z CENZURA na polskich news!

Autor: Rafał Jankowski (rooot_at_topnet.pl)
Data: Thu 28 Oct 1999 - 14:28:56 MET DST

On 26 Oct 1999, Robert Maron wrote:

> reaguje na dowolny krosspost; ustalono tak kiedys na pcoa, mialo nawet
> trafic do FAQ, ale autor faq najwidoczniej zapomnial

> btw: z tego co pamietam, to w historii byly tylko dwa crossposty
> pcoa<->grupa inna niz pl.comp.*, wiec chyba tragedia to nie jest

Skoro tak to tym bardziej nie byloby tragedia pozostawianie crosspostow z
pl.comp.nieOS

BTW: Argument, ze cos jest w FAQ jest malo przekonujacy skoro ustalenie
to jest niezgodne z zasadami dla hierarchi pl.* Jako przyklad podalem
wczesniej grupe gdzie w FAQu jest zalecane pisanie bez polskich liter
(ciekawe kiedy sobie postawia cancelbota na iso). Dla mnie to jest
osobista tragedia, ale nie chce mi sie tego tematu drazyc, zreszta nie
wiem nawet czy znalazlbym dyskutantow wiec rozwazam wlasnie popelnienie
samobojstwa. Wtedy niech sie juz caly Usenet martwi co dalej robic.

--
Pozdrowienia ze slonecznego Gdanska (za zaliczeniem pocztowym)
Rafal Jankowski <prezydent_at_innocent.com>