Re: Precz z CENZURŻ na polskich news!

Autor: Sławomir Białek (civic_at_patek.bildex.net.pl)
Data: Wed 27 Oct 1999 - 19:23:52 MET DST

On 27 Oct 99 10:22:45 GMT, Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
>Nie widze, poniewaz nie uwazam, zeby posty w unikodzie zagrazaly
>funkcjonowaniu serwerow i Usenetu w Polsce, a tym samym nie uwazam, zeby
>arbitralne kasowanie takich postow bylo faktycznie uzasadnione dla ochrony
>ich prawidlowego dzialania.
>Nawet jezeli dotyczy to tylko postow Baby Nagiej - a zwlaszcza wtedy, bo to
>juz zaczyna pachniec cenzura...

ok, Ty nie chcesz żeby cokolwiek było kasowane...
a ja chcę, żeby to było kasowane... jestem tak samo
zwykłym uzytkownikiem hierarchi pl.* jak Ty...
i co teraz?

Ty możesz znaleźć sobie serwer, który canceli nie przyjmuje.
Ja już znalazłem taki, który cancele przyjmuje. Czemu chcesz
z powodu swojego widzimiesie zmieniać jego działanie,
co się niekorzystnie odbije na mnie? Ja protestuję...

--c