Re: Francuskie 0,202122?

Autor: Andrzej Kierzkowski (aki_at_helion.pl)
Data: Wed 27 Oct 1999 - 18:33:22 MET DST

Andrzej Mikosz wrote:

> Tak, w pierwszym lepszym punkcie obslugi FRANCE TELECOM popros o CD
> Wanadoo Illico - zainstaluj na swoim komputrze i OK
> CEna troche wyzsza niz za polaczenie lokalne.
> Wbrew ideologii tej listy
> INTERNET w POlsce jest jednym z najtanszych w swiecie

Dzieki za cenna informacje. Mam jeszcze 3 pytania:

1) Ten CD (jak rozumiem to jakis soft) jest za darmo, czy za
kase?
2) Czy jest na przyklad wersja angielsko-jezyczna? Bo z
francuskim to sobie moge nie poradzic... Albo moze
jakas angielska instrukcja...
3) Czy pamietasz (mniej wiecej) jaki jest koszt tego
polaczenia lokalnego?

pozdrowienia

--
Andrzej Kierzkowski