Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Nina Liedtke (nina_at_rotfl.eu.org)
Data: Wed 27 Oct 1999 - 18:05:20 MET DST

On 27 Oct 99 14:46:58 GMT, RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) wrote
in article <3EF62EF3B7A_at_inf.wsp.krakow.pl>:

> Pytasz, jakbys nie czytala tego calego watku...
        No właśnie czytam, czytam i tak się zastanawiam, do kogo Ty właściwie
masz pretensje i o co. Ogólnikami rzucasz w dowolnych ilościach, a jak
Cię spytać o konkrety - nabierasz wody w usta.
        No chyba, że coś przegapiłam... Przy tej liczbie postów to też jest
możliwe. Czy możesz w takim razie podać Msg-ID artykułu, w którym
wymieniasz nazwy serwerów lub nazwiska administratorów, traktujących
użytkowników w tak oburzający sposób, jaki tu malowniczo opisywałeś?

Nina

--