Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Wed 27 Oct 1999 - 17:45:27 MET DST

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:

:> Post w US-ASCII, krótki i treściwy, bo zawierający wyłącznie
:> jedno słowo "c**j", też nie zajmuje za wiele miejsca. Uważasz,
:> że takie posty powinny się w związku z tym pojawiać:
:> (a) dowolnie często
:> (a) bardzo często
:> (b) jak najczęściej
: To nie sprawa admina, jak czesto beda sie one pojawiac, lecz poziomu
: kultury tego kto je wysyla, niestety...

Dokładnie. To samo tyczy się wiadomości w HTML, CP-1250 itp - choć
tu jest także czynnik braku wiedzy. Co do Rozgałęziacza i UTF, to
należy dodać jeszcze czynnik chęci siania fermentu :)

: Sprawa admina jest natomiast, ze *jezeli* taki post juz - ku przykrosci
: wszystkich - sie pojawil, to *nie* powinien byc skasowany.

O ile wiem, nie zostanie skasowany. Nie słyszałem o tym, żeby cancele
były generowane z takich powodów.

--
	Leszek.
-- lech7_at_pse.pl 2:480/33.7                - REAL programmers use INTEGERS -