Re: Precz z CENZURŻ na polskich news!

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_zagiel.pl)
Data: Wed 27 Oct 1999 - 11:08:28 MET DST

Daniel Podlejski wrote:

> Grzegorz Staniak napisal(a):
> [...]
> : Czy mógłbym prosić o listę nazwisk ludzi, którzy podpisali się pod
> : stwierdzeniem "wysyłanie postów w Unikodzie zagraża stabilności
> : całego systemu Usenet news"?
> [...]
>
> Nie :->

Czy wobec można chociaż prosić o zaprzestanie sugerowania podobnych
nonsensów, w dodatku w liczbie mnogiej? Uważam, że psucie reputacji
adminom Usenetu przez przypisywanie im autorstwa powyższych bzdur
jest co najmniej niepoważne. O wiele prościej byłoby po prostu
powiedzieć "taki jest konsens mafii adminów w temacie kształtowania
reguł używania Usenetu w Polsce", co byłoby i bliższe prawdy, i
bardziej prostolinijne, a w dodatku nie pozwoliłoby dyskusji
schodzić na bynajmniej nie cudne manowce.

Żeby nie było niejasności - nie mam nic przeciwko filtrowaniu
Unikodu. Ale stwierdzenie "zagraża stabilności systemu" jest po
prostu absurdalne.

--
Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>