Re: telefon vs internet (bylo Re: Lacze TPSA)

Autor: Marcin Żyła (mzyla_at_xox.pl)
Data: Wed 27 Oct 1999 - 02:19:00 MET DST

Michal 'CeFeK' Nazarewicz-Cegla napisał(a) w wiadomości: ...

>To wygląda nieco inaczej... :-)

Na moim przykładzie:
Konto w Citi, połączenie bezpłatne przez GSM (zwykły analogowy też, ale
korzystam z GSM "cyt.: jest nie do podsłuchania przez amatorów").
Łączę się, podaje tonowo nr karty, i pin (też ton). Następnie mogę sprawdzić
stan konta, operacje, lokaty lub łączony jestem z operatorem, któremu
zlecam. Zawsze w rozmowie są zawarte elementy identyfikacyjne (ilość
upoważnionych osób, nazwisko panieńskie matki, ostatnia transakcja itp).
Załatwiam wszystko i jest ok.
Myślę, że wystarczająco bezpiecznie (jak na połączenia głosowe).

Porównując Citi z OE (używam miesiąc) myślę, że zastosowane w OE procedury
(login, hasło i kod z tokena) myślę, są dużo bardziej bezpieczne i chętnie w
Citi powitałbym token.

Pozdrawiam Marcin

mzyla_at_xox.pl
0601 431926